Monday 28 March 2016

Bagaimana Cara Hendak Jadi "HotStuff" Di Laman Sosial Instagram ?

Wow tajuk haha , bagaimana cara hendak jadi " Hot Stuff "
 di Instagram ? 

Begini Caranya . Saya akan tunjukkan " Step By Step " . Jadi ikut sahaja " Steps " saya okay ?

Are You Ready , guys ?

First Question !! 
Anda pernah guna "Hashtag" ?

Jika ya , tidak perlu saya terangkan apa itu "Hashtag".

Jika jawapan anda tidak , sila "search" terlebih dahulu 
apa itu "Hashtag" ?

okay guys , mari kita mulakan cara-cara hendak jadi "hotstuff" di Instagram .

First Step . . . (download Hashtag app on google Playstore)



Second Step . . . (open Hashtag app)
lepas itu , anda klik button " Populars" 


Third Step , anda klik button " Most Popular" 


Forth step . . . klik button " Copy & Instagram "


Fifth Step . . . " pilih satu gambar yg anda nak naikkan Like "


Sixth step . . . " klik komen "


Seventh step . . . " copy paste Hashtag tadi "


8th Step . . . " anda akan dapat beberapa Like "



gambar dibawah saya tunjukkan bila anda menggunakan hashtag ini di gambar-gambar yang lain . 

see , i've got 13 Comments , 82 Likes & 5 Followers!!

wow , amazing right ? 

saya baru 1% hotstuff . . . anda bagaimana ? 


Anda suka apa yg saya " Post di Blog " ?

follow me on blog ! and also ,
follow me on instagram : farienazahran

Thanks For Reading & Visiting My Blog  :)

















No comments:

Post a Comment